-> FGP <-
Admin FGP
Panowie podaję scenariusz imprezy:
Dwie drużyny "terroryści" i "antyterroryści"
Terroryści zajmują budynek i podkładają bombę ( tu ukłon do Pchełka o pożyczenie czarnej skrzynki)
Antyterroryści mają za zadanie :
- odbić i zdetonować bombę ( w środku bomby będzie głośna petarda którą należy odpalić huk petardy oznacza koniec rozgrywki)
Kilka zasad:
1-Każda drużyna będzie miała swój szpital gdzie będzie można lizać rany
2-Czas rozgrywki 1h, detonacja oznacza wygraną=koniec rozgrywki
3-Bomba musi być w budynku, tylko na parterze, na środku jakiegokolwiek pomieszczenia wybranego przez terrorystów.
4-Proszę o nie używanie petard w trakcie gry!!! oprócz oczywiście tych z "bomby".
Wszystkie szczegóły omówię przed samym strzelaniem. Jeżeli ktoś ma jakieś pomysły, sugestie mające na celu udoskonalenie moich wypocin to proszę...............
Offline
1-Dafi FGP
2-Trąba FGP awaryjnie w zależności jak będzie żarło 1000 kulasów ale tak na 50%
3-siwy
4-Staś FGP
5-Yogi
6-Pchelek
7-Zupa
8-Artur
9-Doman
10-JayBee Biała P.
11-Młody FGP dla pewności 500 kulasów oraz maske jeszcze niestety
12-GnZ
13-Fanta FGP (karton)
Offline
Użytkownik
Scenariusz bardzo fajny, podoba mi się.
Skoro pomysły mile widziane to może... Ochrona VIP'a? Myślę że każdy kojarzy ten scenariusz i na czym on polega. Mimo to przedstawię krótką charakterytykę:
Scenariusz Ochrona VIP'a:
(Typ A): Druzyna 1 ma za zadanie ochraniać VIP'a prowadząc go przed wcześniej obraną ścieżkę poprzez las i budynek do pewnego miejsca docelowego. Zadaniem drużyny 2 jest wyeliminowanie ochrony i zabicie VIP'a. Wedle ustalenia VIP może się bronić mając pistolet(jeśli takowy jest na stanie) lub posiadając zwykłego tipka tylko posiadając całą spłuczke kulek bez fatów. Wygrana poprzez eliminacje calkowita przeciwnika. Po czym nastepuje zamiana stron. Czas gry - do ustalenia.
(Typ B): To samo co z typie A lecz zamiast eliminacji VIP'a następuje jego porwanie poprzez pomalowanie i ulokowanie w którymś z pokoi w budynku. Zadaniem drużyny 1 jest odbicie VIP'a eliminując przy tym wroga.
Uwaga! W tym typie scnariusza VIP może sie bronic przed porwaniem na takich samych zasadach jak w typie A czyli pistolet i zwykły tipek + spłuczka. W czasie odbijania, VIP nie gra, nie strzela, siedzi i czeka na ratunek.
W przypadku porwania wszyscy gracze ustrzeleni wracają normalnie do gry. Czas gry - do ustalenia.
Mozna równiez połączyć scenariusz Dafiego i ten wyżej opisany w jedną całość to już zależy od ludzi i samych organizatorów
Ostatnio edytowany przez r00fi (2012-10-20 22:04:23)
Offline
1-Dafi FGP
2-Trąba FGP karton kulasów bo widzę że trzeba wziąć żeby pograć
3-siwy
4-Staś FGP
5-Yogi
6-Pchelek
7-Zupa
8-Artur
9-Doman
10-JayBee Biała P.
11-Młody FGP dla pewności 500 kulasów oraz maske jeszcze niestety
12-GnZ
13-Fanta FGP (karton)
może ma ktoś z ekipy strzelającej rotor na handel to nie będę dawał obcemu zarabiać
Offline
Użytkownik
Jest Rotor do sprzedania
Ostatnio edytowany przez GnZ (2012-10-22 11:41:04)
Offline
Użytkownik
Sprawdź pw
Offline
Użytkownik
Że co?!?
Wysłałem jeszcze raz..sprawdź w odebranych wiadomościach
Offline
1-Dafi FGP
2-Trąba FGP karton kulasów bo widzę że trzeba wziąć żeby pograć
3-siwy FGP
4-Staś FGP
5-Yogi BPP
6-Pchelek BPP
7-Zupa BPP
8-Artur BPP
9-Doman BPP
10-JayBee Biała P.
11-Młody FGP dla pewności 500 kulasów oraz maske jeszcze niestety
12-GnZ
13-Fanta FGP (karton)
14-Marcin
15-Krzysiek
16-Grzesiek
17- brat Grześka
18- Mati FGP
19 - Andrzej FGP
Offline
Admin FGP
Kulaski zimowe trzeba ogarniać
Offline